Walk in !

Her på kanten af sommerferien skal jeg bare lige fortælle jer, at I nu kan købe mine kort og nogle eksemplarer af vævet wall art i den lille butik Walk-In-Closet på Frederikssundsvej 29 på Nørrebro.

098

 

Butikken er fuld af fristelser, så hvis du ikke allerede kender den, så tjek den ud – der er fine ting at have på og til at pynte i dit hjem. Og nu også origami kort til sommerens festlige lejligheder – nok mest til piger!! Og…… nogle eksemplarer af  mine vævede wall art finder du også hos pigerne på Frederikssundsvej.

085 blog

Jeg er i gang med en serie nye wall art, – inspireret af Paul Klees billeder, som jeg elsker. Klee arbejdede i mange genrer og også med tekstil, og så ku han lide striber!

046 blogDet bliver meget blåt og er helt passende at arbejde med i denne sommer, som her i Danmark hidtil ikke har vist meget blå himmel!

Mit Klee projekt hører I mere om senere på sommeren. Måske ses vi til sommerkurset Naturvæv søndag d. 9. august? Læs om dagen i den forrige post.

God crafty sommer!

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

